preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2023./2024. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2023./2024.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za izlazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://forms.gle/9sB16oDy6RY7JNwy5

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MJESEC HRVATSKE KNJIGE U GRADSKOJ KNJIŽNICI KAŠTELA
Autor: Mišo Sučević, 27. 10. 2023.


U Kaštel Starom na dječjem odjelu Gradske knjižnice, Likovna grupa smjene B, kroz mjesec listopad/studeni obilježava Mjesec hrvatske knjige. Kroz razne kreativne i likovne radionice vode nas naše drage knjižničarke Sonja Jurat i Eva Vrtlar, s kojima surađujemo tijekom cijele godine. Tako su se i ovog puta potrudile i osmislile zajedničko učenje kroz zabavu i igru.

Tema Mjeseca knjige ove godine je prevođenje/prevoditelji kao osobe koje prevode knjige.

Gošća večerašnje radionice bila je odgojiteljica iz DV Maslina Ivana Batina koja već dugi niz godina vodi projekt Glagoljica u vrtiću. Cilj je projekta upoznati djecu s glagoljicom kao dijelom kulturnog i jezičnog naslijeđa u hrvatskoj povijesti I kulturnoj baštini.

Tako su učenici 2.c i 2.d razreda naše škole s oduševljenjem i interesom pristupili radionici kroz različite aktivnosti i igre koje je donijela teta Ivana, a i izradu novih materijala. Teta Ivana uvela ih je u glagoljicu pročitavši im priču o glagoljici kojom je pobudila interes kod učenika nakon čega su učenici interpretirali viđenje doživljenog kroz likovni izričaj. Učenici su bili u ulozi “prevoditelja” tako što su pisali glagoljičnim pismom svoje ime, te riječi i izraze njima bliske “prevođenjem”.

Bilo je to jedno prekrasno druženje i učenje novog u ugodnom i opuštenom društvu i raspoloženju. Djeca su izišla puna dojmova i nastavila priču roditeljima koji su ih čekali nakon radionice, svi bogatiji za nova iskustva i željom za nova druženja.

 

 

                                                                 Učiteljica Anita Svalina

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju