Datum objave: 28. listopada 2024.
Kategorija: Vijesti

U okviru obilježavanja Međunarodnog dana bijelog štapa, pedagoginja Finka Ivanović je održala  radionicu za učenike 4.a razreda. Ova aktivnost imala je za cilj upoznavanje djece s Brailleovim pismom, poznatim i kao Brajica, koje predstavlja značajan alat za komunikaciju i samostalnost osoba s oštećenjem vida.
Tijekom radionice, učenici su imali priliku naučiti osnovne principe Brajice te su se upoznali s različitim načinima korištenja ovog pisma u svakodnevnom životu. Posebna pozornost posvećena je praktičnom dijelu radionice, gdje su učenici samostalno pisali svoja imena i prezimena na Brajici.

Također ih je upoznala s osobama poput Hellen Keller, Ray Charles i Andrea Bocelli,  koji su unatoč sljepoći ostavili neizbrisiv trag kroz svoju izvanrednu stručnost i postignuća.

Ova aktivnost ne samo da je omogućila učenicima da steknu nova znanja, već je i potaknula empatiju i razumijevanje prema osobama s invaliditetom. Kroz igru i kreativnost, djeca su shvatila važnost prilagodbe i inkluzije u društvu.
Na kraju radionice, učenici su izrazili oduševljenje i želju za daljnjim učenjem o ovoj temi.

Učiteljica Ljubica Klanac

Pročitajte još

Međunarodni projekt Čitam sebi, čitam tebi 4

Međunarodni projekt Čitam sebi, čitam tebi 4

Međunarodni projekt Čitam sebi, čitam tebi 4         Učenici  3. a i 4. b razreda sudjelovali su ovu školsku godinu u međunarodnom projektu Čitam sebi, čitam tebi 4. Cilj projekta je napredovanje učenika u razvijanju čitalačkih vještina, aktivnom slušanju,...

Podjela svjedodžbi

Podjela svjedodžbi

Podjela svjedodžbi Podjela svjedodžbi učenicima od 1. do 7. razreda - 30. lipnja 2025. (ponedjeljak): - 8:00 sati smjena A - 9:00 sati smjena B - 8:00 sati PŠ Prgomet Polazak autobusa za 2.a i 3.a u 7:40, povratak autobusa u 8:35. Polazak autobusa za smjenu B:  iz...

Školsko prvenstvo u odbojci za osme razrede

U utorak, 10. lipnja, u školskoj sportskoj dvorani održano je prvenstvo u odbojci za osme razrede u mješovitoj konkurenciji. U natjecanju su sudjelovali učenici 8.a i 8.b razreda. Iako je ekipa 8.a razreda bila brojčano oslabljena, jer su igrali s jednim igračem...

Skip to content