POPIS UDŽBENIKA ZA
ŠKOLSKU GODINU
2023./2024. PO RAZREDIMA
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2023./2024.
Pretežno vedro - igra
ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda
Link za izlazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:
https://forms.gle/
SafetyNet
SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.
Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dana 9. studenog sudjelovali smo na radionici projekta ProMikro koja je održana u prostorijama Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Splitu. Nakon ciklusa uvodnih radionica započele su predmetne radionice tako da svi nastavnici imaju priliku vidjeti kako izgleda programiranje pomoću mikroračunala.
Radionice su organizirane tako da nastavnici uče primjere korištenja micro:bitova u nastavi za grupe predmeta. Nastavnici su pridruženi grupama predmeta ovisno o nastavnim predmetima koje predaju. Predmetna radionica trajala je dva školska sata i na nju je bilo potrebno donijeti svoj micro:bit i prijenosno računalo.
Osnovni edukacijski materijali za korištenje micro:bitova objavljeni su na edukacijskom web portalu Izradi!.Svi osnovni edukacijski materijali sastoje se od pisanog dijela i video uputa, što omogućava lako savladavanje rada s micro:bitom.
Ove se radionice održavaju u organizaciji Instituta za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) koji djeluje putem mrežne stranice Croatian Makers. Svrha ovog projekta jest populariziranje programiranja i računalnih razvojnih alata u školama kako bi se potakao razvoj digitalne i znanstvene pismenosti, tehnoloških i ostalih kompetencija u okviru STEM područja za mlade u Hrvatskoj.
Na ovaj način pomaže se našim učenicima da postanu ravnopravni građani 21. stoljeća u kojem su STEM znanja (akronim od engl. science, technology, engineering i mathematics) sve važnija, prisutnija i traženija. Sudjelujući u ovom projektu naučili smo na koji se način jednostavna mikroračunala mogu primijeniti u školskoj praksi u edukacijske svrhe.
šk. knjižničar Mišo Sučević