preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login
Vrijeme

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2020./2021. PO RAZREDIMA

 

 

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2020./2021.

 

 

Pretežno vedro - igra

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NASTAVA NA DALJINU – OBAVIJEST RODITELJIMA
Autor: Ljiljana Čavka, 27. 4. 2020.

NASTAVA NA DALJINU – OBAVIJEST RODITELJIMA

Poštovani roditelji,

Kako još uvijek nije izvjesno kada ćemo se vratiti u školu, želim Vam se obratiti jer znam da imate mnogo pitanja vezano za održavanje nastave na daljinu. Nakon održanih sjednica Razrednih vijeća i izvješća razrednika o provedbi nastave na daljinu u proteklom vremenu možemo zaključiti da smo se jako dobro snašli u ovoj novoj situaciji za koju nismo bili pripremljeni. Ovaj zaključak temeljen je i na analizi upitnika učenika, roditelja i učitelja koji je prezentiran na video sjednici Učiteljskog vijeća održanoj 22. travnja 2020. godine, ali i na svakodnevnoj komunikaciji s istima.

Svjesni smo da je naš uspjeh rezultat zajedničke suradnje u kojoj je Vaš doprinos izuzetno velik pri pružanju podrške učenicima. Ja Vam se zahvaljujem na uloženom radu i strpljenju i očekujem da i dalje budete uključeni u rad Vašeg djeteta. Nadam se da ćemo i dalje uspješno surađivati na partnerskim odnosima na korist i dobrobit naših učenika.

Temelj zdravog sustava odgoja i obrazovanja jest kvalitetno partnerstvo roditelja i škole, a dobrobit suradnje je višestruka. Sudjelovanje roditelja u aktivnostima škole pozitivno utječe na učenike, njihovo ponašanje i postignuće te motivirajuće djeluje na učitelje i roditelje. Kvalitetna suradnja roditelja i škole omogućuje kontinuirano praćenje rada i razvoja učenika, pronalazak eventualnih teškoća, ukazivanje na propuste i poticanje normalnog tijeka razvoja.

Analizom rada nastave na daljinu uočili smo da se aktivnosti u našim virtualnim učionicama odvijaju tijekom cijelog dana, što nije dobro za učenike, učitelje, pa ni za roditelje. Na zadnjoj sjednici Učiteljskog vijeća odlučili smo da se nastava za sve učenike odvija u jutarnjoj smjeni od 8:00 do 13:00 sati. Djeca trebaju imati vrijeme za nastavu i učenje, ali i vrijeme za odmor i zabavu.

U skladu s preporukama koje je uputilo MZO – a vezanih za organizaciju radnog dana učenika i naših iskustava dogovorili smo sljedeće:

RAZREDNA NASTAVA – učenici prate nastavu svog razreda na programu Hrvatske radio televizije HRT 3 u jutarnjim satima ( u trajanju od 60 minuta).

Kroz jutro komuniciraju s učiteljima, dobivaju zadatke i materijale prema svom redovnom rasporedu u vremenu od 8:00 do 13:00 sati. Nakon ručka, odmora i zabave, u popodnevnim satima, kao i prije, potrebno je dio vremena planirati za učenje.

PREDMETNA NASTAVA – učenici prate nastavu u virtualnim učionicama po redovnom rasporedu sati u vremenu od 8:00 do 13:00 sati. Učenici su obvezni biti na nastavi sa svojim predmetnim učiteljima po redovnom rasporedu za taj dan. Učenici komuniciraju s predmetnim učiteljima, dobivaju zadatke i materijale, rješavaju ih. Treba paziti na rokove izvršenja zadataka i obveza. Svi zadatci za taj dan objavljuju se u predmetnim učionicama najkasnije do 11:00 sati.

Svaki dan učenici se prijavljuju u svaku predmetnu učionicu, najkasnije do 13:00 sati, kako bi ih učitelji mogli evidentirati. 

Tijekom nastave, učenici obavljaju zadatke za taj dan. Sve što im nije jasno mogu pitati  svoje učitelje. Ako imaju tehničkih poteškoća, potrebno je javiti predmetnom učitelju kako bi se poteškoće što prije otklonile.

Učenici rješavaju  zadatke sukladno uputama predmetnog učitelja. Nakon jednog predmeta prelaze na drugi predmet.

Ostalo vrijeme za učenje i rješavanje zadataka, učenici raspoređuju ovisno o postavljenim zadatcima i rokovima predaje.

Roditelji bi trebali pomoći djeci oko organizacije učenja i kontrolirati izvršavanje njihovih zadataka. U komunikaciji s razrednikom rješavati eventualne poteškoće.

Važno je napomenuti kako se nalazimo u izvanrednim uvjetima i kako je podrška roditelja u smislu razgovora, brige i praćenja rada djeteta neophodna. U slučaju bilo kakve poteškoće koje se mogu pojaviti i negativno utjecati na rad djeteta, nužno je javiti razrednici/razredniku kako bi se djetetu moglo pomoći.

O eventualnoj bolesti ili spriječenosti djeteta također treba odmah obavijestiti razrednika.

Dragi roditelji znam da ste zabrinuti zbog novonastale situacije i izazova koji su pred nama pri kraju nastavne godine. Vašu zabrinutost povećava i činjenica da će učenici biti vrednovani i ocjenjeni što vas posebno opterećuje. Ja Vam mogu poručiti da imate povjerenje u naše učitelje, stručne suradnike i ravnatelja i da nas poduprete svojim razumijevanjem, a svoju djecu svojom ljubavlju i vjerujte da će svi problemi biti lakše rješivi.

Srdačan pozdrav,

                                                                                  Petar Mustapić, ravnatelj






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju